  • Data: 2002-11-06 15:58:55
    Temat: Re: a jednak bankomaty PKO BP...
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wyznał(a):

    > A tego to nie rozumiem. Możesz jaśniej?

    sorki, chodziło mi o to, że miałem obawy, czy po przejęciu inteligo
    przez pkobp, konto inteligo nadal będzie online. konsultant na linii
    to potwierdził. od czego więc zależy przypadłość opisana na początku
    wątku, tzn. wybieram z bankomatu pkobp kasę i jest ona widziana jako
    blokada? czy to nie jest objaw offline'owości?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl