    From: osa <o...@g...pl.ee>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: a jednak da się szybciutko zrezygnować z KK
    Date: Fri, 20 Apr 2012 20:44:58 +0200

    W dniu 2012-04-20 20:38, neoniusz pisze:

    > Wiesz co... to zalezy. U mnie ostatnio tez dlugo wisialy na "oczekiwaniu
    > na dokumenty". Jest "oczekiwanie na wstepna decyzje kredytowa" i po paru
    > minutach "oczekiwanie na dokumenty". Pozniej "oczekiwanie na dokumenty"
    > wisi 1-5 dni i "wniosek odrzucony."
    > Dzis niby opiekunka gadala z analitykiem i powiedzial, ze nie uda mi sie
    > uzyskac karty na uproszczonych zasadach - mimo, ze jest spore OdC. Mam
    > im niby jakis papier pokazac. Ale bede probowal dalej ;) Zrezygnowalem z
    > jednej karty i zobaczym. Ale obawiam sie, ze ich scenariusz przewiduje,
> [...]

    No to chyba mi uwalą... bo wniosek nadal wisi, ale zniknęła OdC... a
    jeszcze niedawno nie znikała nawet po uwaleniu wniosku...

    Jeszcze 1-2 mce temu chciałem podwyższyć na X zl (mniej niż maks OdC,
    wyliczyłem na oko 65% dochód netto i obciążenie jako 5% limitu KK) i nie
    dali, dzień później zmniejszyłem kwotę o kilka złotych i wysłałem znów i
    limit podnieśli... no ale wtedy nie znikała OdC a dziś już wyparowała...

    albo zmienili zasady, albo nie chcą mi dać wisieniek... może to nie chcą
    mnie otruć?