  • Data: 2012-08-01 12:22:49
    Temat: Re: a mnie się marzy....
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2012 o 11:32 SQLwiel <_...@g...com> pisze:

    > Taka platforma, "metabank".
    > Jedno logowanie (jedna strona www, jeden login i hasło) i dostęp do
    > wszystkich finansów (banki - wszystkie moje konta, biura maklerskie [no
    > - chyba bardzo nieliczni mają więcej niż jedno], OFE, srofe, TFI...),
    > widzę wszystkie moje pieniądze, lokaty, akcje, jednostki..., przelewam
    > pomiędzy nimi natychmiastowo (no wiem - akcje trzeba sprzedać i ktoś je
    > musi kupić), jedna karta, a przy płaceniu wybieram sobie z którego
    > konta i jaką kartą (KK/DC/hwc) chcę zapłacić. Paypass wył-zał-ączany
    > suwakiem na karcie...

> [...]

    To juz bylo... kiedys taki projekt uruchomil BRE Bank, obslugiwalo kilka
    bankow poza Multi i BRE. Niestety zbyt bardzo wyprzedzili potrzeby
    klientow i po pewnym czasie projekt umarl, a informacje o Multiporcie
    mozna znalezc juz tylko gleboko w archiwach ;)

    http://www.computerworld.pl/news/3574/BRE.Bank.uruch
    omil.serwis.Multiport.html

    MK