  • Data: 2009-08-04 12:26:00
    Temat: Re: a niby banki takie tanie!!!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 4, 11:35 am, "ROSTER" <r...@g...pl> wrote:
    > ok, dla mnie jest to oczywiste! Niemniej dostęp do Internetu nie jest i nie
    > będzie długo dostepny dla wszystkich, zwłaszcza starszych ludzi. Na nich
    > banki najwięcej zarabiają.

    Bez przesady z dwoch powodow:
    - wielu starszych ludzi, pozbawionych dostepu do internetu, nie
    posiada takze kont w banku
    - wielu starszych ludzi, pozbawionych dostepu do internetu - a nie
    pozbawionych konta, zazwyczaj nie bawi sie w takie sprawy jak przelewy
    w oddziale czy bankomaciki, karty debetowe itp tylko grzecznie
    wybieraja swoja rente/emeryture i licza kazdy grosik w zwiazku z czym
    potrafia pol miasta smigac zeby oplacic rachunki w punkcie, gdzie za
    to nie pobiera sie oplat [lub te oplaty sa minimalne] - chyba nie
    sadzisz, ze takie babcie [np. moja taka jest konto ma, kase wybiera i
    placi sama wszystko "manualnie" :)] robia po 10 przelewow
    miesiecznie? :)