  • Data: 2022-07-28 23:44:48
    Temat: Re: a z wakacji kredytowych skorzystacie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 23:26:19 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Albo obstawił umocnienie złotówki po 24 lutego, pod zastaw wszystkiego,
    > co się dało.
    > I jeszcze pożyczył w Wandze i Providencie pod korek.

    Pamiętam taki żal jednej panienki w "wysokich obcasach" chyba jeszcze z XX wieku, że
    z ukochanym kupili na górce akcje za pożyczoną kasę, potem przyszedł krach i oni
    teraz muszą ciągle pracować, żeby spłacać - i nie mogą wziąć ślubu!
    Mam nadzieję (zapewne płonną), że się nie rozmnożyli...
    "Czy jak mój mąż jest bezpłodny od urodzenia, to czy któreś z naszych trzech dzieci
    może też mieć taki problem?"
    "Może być głupie - po matce.., lub po ojcu" ;>