eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i abonament RTVRe: abonament RTV i połowiczny sukces
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: abonament RTV i połowiczny sukces
    Date: Tue, 18 Mar 2003 20:01:30 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: 6...@p...onet.pl@vc175.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <b57qea$kb2$1@news.onet.pl>
    References: <b558t4$je0$1@news.onet.pl> <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vc175.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1048014090 20834 80.50.230.175 (18 Mar 2003 19:01:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Mar 2003 19:01:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:232267
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja miałem spacje i dostawałem automatycznie zwrot. W związku z tym że dla
    Banku
    > Pocztowego i ich Kartoteki jesteś podatnikiem bez praw tylko z obowiązkami
    > wpisz myślniki jako znaki znaczące w numerze konta, to przelew pójdzie. W
    > zamian za to będziemy mieli lepszy program na święta, albo podwyżkę
    uposażenia
    > członków KRRiT.


    Byłem na poczcie sprawdzić nr konta i Pani z okienka zdziwiona moim
    problemem zadzwoniła do
    ewidencji wpłat RUP Śródmieście i okazało się, że numer konta wywieszony na
    poczcie ma o dwa zera na końcu za dużo. Tak więc skrócony o dwa zera mieści
    się z kreskami w oknie mBanku. Z dyskusji równoległej na cafe mBank i
    cytowany Autor
    napisał, że Bank Pocztowy w Bydgoszczy nie obsługuje numerów IBAN i dlatego
    w numerach ich kont muszą być kreski /do września br./. Bez kresek odbija
    :). Tak więc mój przypadek został zidentyfikowany i wyprostowany, natomiast
    Panią Rzecznik będę dalej męczył o wprowadzanie w błąd klientów PP.

    Dziękuję wszystkim
    i pozdrawiam

    BogdanK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1