    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: agresywni :)
    Date: Thu, 06 Sep 2007 03:52:34 -0700

    On 6 Wrz, 12:39, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziś byłem w ING, aby wpłacić trochę zbędnego bilonu na OKO ;)
    > Po wpłacie pan mnie obsługujący powiedział, że mają dla mnie
    > przygotowaną kartę kredytową, i nieśmiało dodał "z limitem 500 PLN"
    > Biorąc pod uwagę, że po zlikwidowaniu Kasy Mieszkaniowej moje średnie
    > saldo na oko było zwykle poniżej <100 PLN, to widać zmiany :)
    >
    > KJ

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/42493

    "Teraz!
    Karty kredytowe z mimimalnym limitem wydawane są bez zaświadczeń
    o zarobkach. Wystarczy oświadczenie o uzyskiwanych dochodach.

    Uproszczone zasady dotyczą Klientów, którzy uzyskują dochody z tytułu
    wynagrodzenia za pracę, emerytury, renty lub zasiłku/ świadczenia
    przedemerytalnego i wnioskują o:
    Pomarańczową kartę kredytową z limitem 500 zł
    Kartę kredytową VISA Classic z limitem 2 000 zł
    Kartę kredytową MasterCard z limitem 2 000 zł

    Dodatkowo jeśli w terminie od 31 lipca do 31 października podpiszesz
    umowę o wydanie karty kredytowej oraz do 30 listopada zapłacisz nią
    choć raz za zakupy, otrzymasz 50 zł w prezencie. "

    Raczej w standardzie ci wpychali, zeby wykonac plan sprzedazy.