  • Data: 2005-01-10 08:42:45
    Temat: Re: akcje PKO_BP dla emerytowanych pracownikow - dranstwo ?
    Od: MariB <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    daniel wrote:
    > dziekuje za wszelkie sugiestie,
    >
    > sprwa kiepska, ale trzeba sprobowac,
    > czy warto ? - pewnie tak.
    > chodza sluchy ze ludzie podostawali wartosc 10-30k pln, pewnie to plotki
    > ale...
    >
    > pozdrawiam serdecznie grupowiczow
    > daniel

    W podobnej sytuacji jest moja znajoma. Z ciekawości zadałem jej pytanie,
    czy zapisywała się na jakieś akcje. Okazało się, że do wszystkich byłych
    pracowników PKO wysłało jakieś zawiadomienie o możliwości nieodpłatnego
    nabycia akcji. Do listu dołączona była "instrukcja obsługi". Wynikało z
    niej, że należało z oddziału gdzie się pracowało uzyskać zaświedczenie o
    przepracowanym okresie (bo zgodnie z ustawą prywatyzacyjną chyba tylko
    osoby pracujące min. 10 lat uzyskują prawo do akcji). Do listu dołączony
    był wzorzec pisma, jakie z usyskanym zaświadczeniem trzeba było
    osobiście lub listownie dostarczyć do oddziału, gdzie się pracowało.

    Wychodzi na to, że PKO powiadomiło pracowników o ich prawach do akcji...
    Za to data na pismie mnie zaskoczyła - sierpień 2000. Być może Pani o
    której piszesz załatwiła kilka lat temu wszelkie formalności?

    Pozdrawiam
    MariB