  • Data: 2011-10-07 12:59:24
    Temat: Re: alior i lokata 100-dniowa: wyzsza kultura bankowa?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:j6ms1n$qcd$1@news.onet.pl...
    > Kontynuje watek - zlecony przelew w dniu dzisiejszym z ROR Aligatora
    > wylasnie "wygenerowal" lokate 100dn
    > Heh - wyglada ze najszybciej zakladaja sie w piatek ? LOL

    Dwa tygodnie temu w piątek 23.09. wysłałem dwa przelewy na lokaty 100 dniowe do
    aliora. Obydwa pierwszą sesją z lukasa. Jedna lokata założona w sobotę 24.09.,
    druga w poniedziałek 26.09. Złożyłem reklamacje na piśmie w oddziale, na datę
    założenia tej poniedziałkowej.
    Nie liczę na pozytywne rozpatrzenie, ale zająłęm im troche czasu\. Miałem czas,
    więc pisaaaaaaaaaałem i pisaaaaaaaaałem tą reklamcję. Facet, który mnie
    obsługiwał miał już dość, a kolejka rosła w szybkim tempie. Oczywiście odpowiedź
    zażyczyłem sobie listownie, a nie telefonicznie. Przynajmniej zająłem im trochę
    czasu.

    Odpowiedzi na razie brak.

    wiatrak