  • Data: 2009-06-29 21:39:39
    Temat: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie
    > zmiana w
    > serwisie internetowym nie działa (znaczy opcja jest, ale nie da się
    > potwierdzić
    > zmiany).

    ty mnie nie strasz bo obecnie ustawilem maly limit i w przypadku wiekszych
    zakupow planowalem zwiekszych przez www

    kiedys w kazdym badz razie mozna to bylo zmieniaac przez netn (limity
    dzienne na gotowkowe i osobno na bezgotowkowe) i dzialalo

    jeszcze swego czasu pojawila sie mozliwosc zmiany limitu karty, nie bylo
    wytlumaczone co i jak, a nie probowalem sie bawic (nie wiem czy dalej jest),
    zastanawialem sie co to jest - czy nie jest to mozliwosc tymczasowego
    obnizenia maksymalnego limitu karty lacznego (co moze miec sens kiedy nie
    planujesz duzych zakupow na wszelki sluczasj gdybys zgubil)

    natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje
    zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)