    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Date: Tue, 30 Jun 2009 09:07:01 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, Marcin napisał(a):

    > Witam
    >

    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE? W zaleznosci od typu -
    > i wylaczyc np. transakcjie internetowe (limit na 0)?

    W A jest tylko limit dzienny dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
    i działa, bo ostatnio przez pomyłkę wsadziłem do bankomatu kk i męczyłem
    się okrutnie zaniżając kwotę wypłaty a na końcu to już prawie chciałem
    bankomat zaatakować z karaty. Dopiero przy drugim bankomacie uzmysłowiłem
    sobie swoją niefrasobliwość - także można mieć tylko dwie karty w
    portfelu w osobnych przegródkach i się pomylić* ;)

    * fakt, że debetówka i kk A są w jakimś tam stopniu do siebie lekko
    podobne

    Xenocide