  • Data: 2009-12-30 01:21:47
    Temat: Re: alior - przewidzialo mi sie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Muszyński" hhcp63$77n$...@i...gazeta.pl

    > Ja mam 15 znaków - chciałem 16, ale było za duże.

    Ty, nie bądź taki... Napisz, jakie to litery... ;)
    I tak nie masz tam więcej niż pół+ grosza w nocniku. ;)
    A że to słaby nocnik, więc... Najlepiej jest w Polbanku...
    Gdyby tak jeszcze Citi dał dzienna lub nocną... 7.07%...

    Mnie to już nudzi. Gdybym nie zachorował, kupiłbym garaż -- ktoś
    w bloku sprzedawał, ale byłem półprzytomny -- i wstawiłbym tam
    moją Pannę Mercedes, aby jej wandale nie tłukli. A tak -- przywalił
    ktoś tak mocno w drzwi, że próg stał się łukiem... Ciekawe, czy cały
    samochód został naruszony... Uroki życia w Polsce...

    Ja mam (zaraz zmienię) Deranellaa0 -- tego rodzaju mam teraz hasełka...

    Ciekawe, czy nieruchomości pójdą w górę, czy w dół w czasie kryzysu...

    -=-

    Jak wydam nieopatrznie za dużo pieniędzy, spotyka mnie kara Boża.
    Wtedy kupiłem o jeden dzień za wcześnie 5 par spodni po niecałe 20 złotych...
    Gdybym kupił dzień później -- miałbym za te pieniądze 6 par tych spodni...

    Dziś kupiłem (przepraszam) gówniane jabłka (już raz w tym sklepie takie
    kupiłem) więc być może znów Bóg mnie ukarze i jutro znajdę Pannę Mercedes
    z dwoma łomotnięciami...

    Jak kiedyś płaciłem hojnie na Kościół -- Panna Mercedes była poobijana a każdej
    strony. :)
    Gdybym, ja wówczas wiedział o tym, że Bóg karze w ten sposób... Nie dałbym ani
    grosza...
    Gdybym, wówczas wiedział o tym, że życie bez Kościoła JPII jest tak piękne... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'