  • Data: 2009-06-10 06:23:53
    Temat: Re: alior wplaty w oddziale
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Cze, 08:11, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > znalem numer konta i wszelkie inne dane, a kasjerki nie interesowaly zadne
    > informacje, tylko dowod
    > nie mniej od samego faktu drazni mnie postawa dezinfolinii - zamiast podac
    > rzetelna informacje dostalem stek bzdur
    > sprawa jest juz bezprzedmiotowa - srodki wplacilem w wplatomacie innego
    > banku, a konto w aliorze wyczyscilem
    > dziekuje za komentarze

    We wplatomacie tez sie zidentyfikowales - skorzystales z karty,
    chociaz faktycznie, nie jest to do konca jednoznaczne, bo mozna np.
    wykrasc komus karte, wplacic (nie trzeba znac pinu) i niepostrzezenie
    zwrocic.

    Jak jest na pczcie, gdy wplacamy osobie fizycznej? Sprawdzaja dowod?

    Temat robi sie ogolnie ciekawy, przyznam sie, ze zawsze zasilalem
    swoje wlasne konto w banku i nie mam doswiadczen, przynajmniej z
    ostatnich lat, odnosnie zasilania cudzego.

    Ciekawe, czy dostalbys zaswiadczenia na pismie, ze odmawiaja przyjecia
    wplaty?
    Jesli np. chcialbys splacic w ten sposob karte kredytowa, lub zrobic
    inna terminowa platnosc, moglbys ich skarzyc.