  • Data: 2010-07-17 08:12:11
    Temat: Re: alior - zmiany w KK
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2010 21:11, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > "informujemy, że od 13 lipca 2010 r. została wprowadzona zmiana do
    > Regulaminu kart płatniczych Alior Bank SA.
    >
    > Zmiana ta dotyczy kart kredytowych: Zgodnie z nowym brzmieniem par. 15
    > ust. 9., z nadpłaty, znajdującej się na Rachunku karty kredytowej, Bank
    > będzie dokonywał spłaty zadłużenia w dniu spłaty wskazanym na Wyciągu z
    > Rachunku karty kredytowej."
    >
    > Czy ktoś może mi to przetłumaczyć na polski?
    > Przecież jak na rachunku karty jest nadpłata, to nie ma już czego
    > spłacać... Dlatego to się właśnie "nadpłata" nazywa...

    W nawiązaniu do całęj dyskusji...

    Nie wiem czy jeszcze zaglądniecie do tego wątku, ale przeprowadziłem
    testy na nowo wydanej KK- nadpłacając symboliczną złotówką. Limit
    dostępny zwiększył się o tę 1zł, przekraczając limit kredytowy, czyli
    wszystko działa OK.

    Teraz pozostaje czekać na pierwszy niepusty wyciąg i policzyć, czy ta
    1zł wliczyła się w kwotę minimalnej spłaty i ją zmniejszyła. Postaram
    się dać znać.

    Michał