  • Data: 2011-02-15 16:42:58
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał wrote:

    > A co jeśli nie mam tej kasy? Słyszałeś kiedyś o kartach kredytowych?

    To jest niestosowna uwaga "ad personam".
    Wyobraź sobie: Tak, słyszałem.

    Jak ktoś kupuje kredytówką, to jego problem (i dodatkowe ryzyko że
    dane wyciekną, co się już przymajmniej raz Allegro zdarzyło).

    > I to jest ten buracki polski biznes. Wiesz kiedy TPSA odblokowuje
    > telefon? Nie, nie kiedy zaksięgują wpłatę. W momencie kiedy im
    > zgłosisz, że wpłaciłeś.

    To akurat ma się nijak do wątku.

    Ale pan Henio co sprzedaje skarpety musi mieć
    > te 15 złotych na koncie, bo nawet nie ma za co kupić tych skarpet od
    > swojej teściowej, która je szyje.

    Jakby je *sam* szył, to też jest jego *prawo* tego wymagać.
    Niby z jakiego powodu miałby udzielać kredytu?
    Polski "buracki biznes" polega na obowiązku kredytowania nabywców?

    --
    Pozdrowienia!
    M.