    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: allegro - platnosc karta
    Date: Tue, 15 Feb 2011 21:16:39 +0100
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 16:42:00 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    A gdzieś wprowadziłem? Może przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze
    zrozumieniem. Nie pisałem, że sprzedawca pokrywa, zaproponowałem by to
    robił.
    Nie dostrzegasz tego, że sprzedający jest uprzywilejowany względem
    kupujacego. Ma pieniądze szybciej niż wyda towar.

    > Myślisz że wprowadzając taka opcję jako dodatek do PzA nie wynegocjowali
    > braku prowizji przynajmniej na początku ?

    Już widzę jak visa/mc i wszystkie banki na świecie biegną i oddają allegro
    swoją kasę. Mogli wynegocjować lepsze warunki, też to możesz zrobić jak
    będziesz miał odpowiednio duże obroty.

    --
    Kojer