  • Data: 2006-03-23 17:34:18
    Temat: Re: auto w leasingu z EFL?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2006 11:57:03 +0100, darek <d...@f...com.pl> wrote:

    >Wprawdzie nie z autpsji a doswiadczenia znajomych posiadajacych auto w
    >leasingu EFL.
    >Zwroc uwage na warunki ubezpieczenia , AC. Z tego co wiem VAT za naprawe
    >samochodu bedziesz musial pokryc Ty. Moi znajomi przeszli maly koszmar z
    >EFL'em po wypadku, nie z ich winy zreszta.
    W masterlease nie bylo zadnych dodatkowych kosztow typu vat przy
    naprawie z AC. nie bylo tez podwyzki skladki ubezpieczenia. ponadto
    kilka drobnych spraw w serwisie zrobili za darmo (np. przeglad
    gwarancyjny alarmu) bo nie chcialo im sie babrac w papiery z
    masterlease za 50 zl. woleli robic za darmo bez nerwow :) jakbym mial
    auto na siebie to bym placil za takie drobne rzeczy.

    ponadto najczesciej trzeba zdjac 5-9% od kosztow leasingu, bo
    finansujacy kupuje auto o dealera o te kilka % taniej i od tej nizszej
    kwoty liczy raty.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl