  • Data: 2008-08-27 13:22:40
    Temat: Re: autoryzacja karty w IC?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sie, 15:18, k...@o...pl wrote:

    > Ten sam problem co karty zbliżeniowe, ostatnio coraz modniejsze.
    >
    > Przynajmniej numeru pin nikt nie podejrzy;)

    Co do kart zblizeniowych, to (moze za wyjatkiem jakiegos prepaid z
    dobrym podgladem w necie z mozliwoscia przerzucenia na niego w miare
    potrzeby srodkow z normalnego konta) nie w chodze w ten iteres zanim
    nie bedzie mozliwosci definiowania gornych limitow kwoty pojedynczej
    transakcji, oraz ilosci dopuszczonych transakcji dziennie.

    To, ze ktos na "zachodzie" wymyslil sobie nieruszalny limit 50 zl, bez
    mozliwosci skorygowania go w dol, jest dla mnie totalnym
    nieporozumieniem, w przypadku karty majacej w zalozeniu sluzyc jako
    zastapienie bilonu przy drobnych zakupach.