eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiawaria kart Raiffeisen - TmobileRe: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
    Date: Mon, 30 Dec 2013 20:55:04 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 45
    Message-ID: <l9sj1r$ao6$1@speranza.aioe.org>
    References: <2...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 7luQdQMLRCyBcW0sjjxefg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 131230-0, 2013-12-30), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598848
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-30 18:31, c...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
    > Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
    > Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
    > Szkoda tylko, że nie poinformowali skoro znają problem.. niech klient i kasjerka
    próbują n-ty raz.
    > Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i
    reklamować o zwrot prowizji.
    >
    > pozdrawiam,
    > kranu
    >

    Ten problem zafundowali klientom już przed świętami BN w ramach
    gwiazdkowego prezentu.

    Karta nowa nie przyszła do dzisiaj, ani przeprosiny, ani słowo
    komentarza, nie mówiąc o jakimś zadość uczynieniu.

    Pad jest trwały, a infolinia ściemnia o "chwilowych trudnościach".

    Polbank Raiffaisen jest tym samym żałosną podróbą banku, która nie
    potrafi poradzić sobie z problemem inaczej jak chowając głowę w piasek i
    myśląc, że tej wypiętej gołej dupy nikt nie zauważy.

    Pewnie mają tam takich speców od PR i "komunikacji" którzy im
    wytłumaczyli, że siedząc cicho przeczekają problem.

    Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? Ja
    mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu ręki
    zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.

    Marvin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1