  • Data: 2010-10-02 17:13:04
    Temat: Re: bajki bajki bajki,,,chlopcy nie wstyd Wam?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kroovka odpowiedz-że na moje pytanie które padło w dyskusji z Dieterem:
    >
    > "[...] Czy Kroovka robił jakiś portfel na 2008 w którym uzyskał 100%
    > w skali roku ? :). [...]".

    Obiło mi się też na tej grupie o uszy powiedzenie "Alchemiczny Kroovka"
    http://tiny.pl/h97dn
    Z archiwum grupy widzę, że powiedzenie powstało gdzies w okolicach 2006
    roku, więc raczej nie dotyczy tematu rozmowy z Dieterem...

    P.S. Pamietam również że Kroovka miał w sowim portfelu Ropczyce, ale w
    którym to było roku ....
    http://stooq.pl/q/?s=rpc&d=20101001&c=5y&t=l&a=lg&b=
    0&r=wig20
    (RPC też zanotowały zjazd po grudniu 2007).

    Kroovka daj żesz głos - jak to było z portfelem na 2008 ?.

    Tu widzę 2009 ....
    http://tiny.pl/h97ft

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/