  • Data: 2004-05-13 20:09:03
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > No OK, tu się zgodze, ale powiedz mi, co nie działa w Sez@ie?

    Mialem juz z Toba nie gadac, bo nie cierpie rozmawiac z prostakami, ale
    zaszczyce Cie jeszcze raz. Pewnie ostatni.

    1. Pseudopowiadomienia przychodza kiedy chca, a czasami wcale (te z
    biezacym saldem rachunku).
    2. System nie jest on-line, nawet jak wyplace kase z bankomatu
    BePeHahahaha, to przez wiele godzin nie ma o tym zadnej informacji w
    Sezamie. Pewnie moglbym spokojnie przelew puscic i sobie niezly debet
    machnac.
    3. Zenujaca informacja o blokadach, choc jak na taki system to i tak
    szczescie, ze jakakolwiek jest.
    4. Sezam jest skomplikowany w obsludze, trzeba sie naklikac jak cholera,
    zeby cos zrobic.
    5. Informacja o przychodzacych przelewach jest niepelna, nie ma adresu
    nadawcy.

    Dalej nie chce mi sie wymieniac, bo staram sie korzystac z tego systemu
    nie wiecej niz jest to konieczne.

    Bartol