  • Data: 2005-06-20 07:45:04
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-06-18, pit. <petero2@o2_SPAM_.pl> wrote:
    > mam pytanie,
    > Obecnie wysylam ok. 10-20 przelewow miesiecznie,
    > obroty na poziomie 20 tys miesiecznie.
    > Wazny jest dostep przez net.
    >
    > Mysle o mbanku i ING.
    > Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    > i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?
    Produktów mBanku nie znam.
    Co do ING:
    Konto jak konto - sprawuje się całkiem sensownie.
    Zalety:
    - normalny bank a to oznacza, że mają wszystko praktycznie:
    przelewy zageraniczne,skup czeków, linie kredytowe, karty
    charge,kredytowe dla firm.
    Całkiem znośni w wiekszością opłat.
    - łatwo poszło z linią kredytową :)
    - odpowiadają po ludzku na korespondencje z ING Online

    Wady:
    - dwie sesje ELIXIR ostatnia o 11:30 :(
    - niemałe prowizje za linie kredytowe i karty..

    ING Online - pracuje się całkiem całkiem, trudno coś zarzucić,
    trudno coś pochwalić. Powolutku cały czas coś tam dodają.
    Jedyna Wada ING Online to strasznie uboga historia (brak
    filtrów jedynie można podać przedział dat)..

    Ogólnie jeśli myślisz o innych produktach niż tylko ROR
    to szukaj po "nomalnych" bankach. Miałem w VW - porażka
    BPH - drogo,Inteligo - kiepska oferta poza ROR'em,
    zostały dwa z których korzystam - ING i Multi..

    Pozdrawiam.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE