    From: Human Being <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank dla DG
    Date: Tue, 21 Jun 2005 11:27:47 +0200

    Witaj pit.,

    W Twoim liście datowanym 18 czerwca 2005 (23:34:56) można przeczytać:

    > Mysle o mbanku i ING.
    > Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    > i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?

    Oferty ING nie znam, jakoś mnie nie przekonała. Co do mBanku, to
    polecam. Korzystam prawie od początku ale traktuję je jako konto
    pomocnicze. Nie wyrabiałem sobie do niego karty, która nota bene jest
    obecnie w promocji i wydają ją za 0 zł. Jedyną jego wadą, jak dla
    mnie, jest brak oddziałów. Dlatego podstawowe konto założyłem w
    MultiBanku i bardzo sobie to chwalę. Z oddziałów korzystam raczej
    rzadko dlatego nie zależy mi na licznej sieci placówek. Ważne, że są i
    jeżeli trzeba, to zawsze mogę skorzystać. Ofertę sprawdź tutaj
    www.dlafirmy.pl.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being