  • Data: 2006-02-18 17:48:20
    Temat: Re: bank dla małej firmy
    Od: BG <b...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich,

    Dziękuję za wskazówki i przepraszam za opóźnioną moją odpowiedź. Otóż
    zdecydowałem się na MultiBank jako polecany na tej grupie oraz dzięki temu
    że trafiłem tam na promocję która wygląda tak:

    - 0 zł za założenie konta firmowego
    - 0 zł za prowadzenie konta firmowego
    - 0 zł za wyciąg

    Jednym słowem - całość za 0 zł. Promocja dotyczy - jak się dzisiaj
    specjalnie dopytałem - firm informatycznych oraz oraz agentów nieruchomości
    (prawo do promocji jest przyznawane na podstawie PKD). Promocja ta jest w
    kilku miejscach w Polsce - na pewno w Bielsku-Białej gdzie zakładałem konto.
    Dodatkowo trafiłem na bardzo miłą obsługę :] i całość osobiście załatwiłem w
    około pół godziny.

    Jeśli ktoś jest zainteresowany - proszę o kontakt z MultiBankiem, dla
    Bielska-Białej są to numery (33)8282542 lub (33)8282535.

    Polecam i jeszcze raz dziękuję za pomocne wskazówki.

    --
    BG