eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)Re: bank musi sprawdzić zgodność
  • Data: 2009-04-20 11:07:20
    Temat: Re: bank musi sprawdzić zgodność
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:54:33 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:
    >> Ależ to nie będzie "bez powodu"... Podałeś błędnego adresata - np.
    >> "Telekomunikacja Polska SA" zamiast "Telekomunikacja Polska S.A.".
    >> A co się będzie działo przy pliterkach/ich braku, albo odbiorcach
    >> z różnymi umlautami w nazwisku - heh...
    > Dobrze ze istniejace procedury weryfikacji nie wiedza ze sa takie
    > problemy.

    Powiadasz że masz jakiś pomysł na weryfikowanie nazwy i adresu odbiorcy,
    które by nie było skrajnie uciążliwe dla klientów? Bo niestety tego typu
    weryfikacja zawsze się będzie sprowadzała do tego że spora część przelewów
    z dnia na dzień przestanie dochodzić na konto odbiorcy, a wysyłanie każdego
    kolejnego przelewu będzie się wiązało z zagadką "ciekawe czy dojdzie" zaś
    później "ciekawe dlaczego nie doszło".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1