  • Data: 2008-03-06 11:07:22
    Temat: Re: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:fqma54$qak$2@news.onet.pl...
    > pytanie: jaki inny bank oferuje cos takiego? a moze ktorys z
    > internetowych? dodam, ze karta nie bedzie wykorzystywana do placenia przez
    > internet.

    Moze bede nudny jak kolina, ale zasugerowalbym Ci Multibank (jezeli jest
    oddzial w Twoim miescie i jezeli do bankomatow Wam po drodze) - zarowno co
    do konta, jak i karty kredytowej. Karta kredytowa przy wskazanych przez
    Ciebie parametrach (30 transkacji miesiecznie) powinna byc w ogole darmowa
    (tzn. brak oplaty za wydanie i oczywiscie brak tej 1% prowizji za obrot), da
    sie ustawic automatyczna splate z Multikonta, a jezeli Twoja Mama z jakichs
    pryncypialnych przyczyn chce, zeby splata byla pod koniec miesiaca (bo
    pozniej np. pieniadze sie rozejda - troche to rozumiem :-)), to mozna
    jeszcze poeksperymentowac i np. pod koniec miesiaca kwote na splate
    przelewac na MultiMaxa (to takie oddzielne konto - tylko trzeba go
    oddzielnie zalozyc) i zlecac przelew powrotny w przeddzien automatycznej
    splaty karty kredytowej. Bedzie troche kasy z odsetek, chociaz przy takich
    kwotach to raczej nie duzo.

    Oczywiscie podobne parametry ma mBank (bedzie nawet jeszcze tanszy). Co do
    Citi, to mnie zawsze wnerwiala przerwa konserwacyjna w okolicach 23.00, bo
    wtedy zazwyczaj dokonywalem operacji.
    Aaa... podobno inteligo szykuje nowa strategie, ma byc karta kredytowa,
    rachunki oszczednosciowe itp. (?)

    Pozdrawiam, Grzegorz