  • Data: 2008-11-15 10:53:03
    Temat: Re: bank zablokowal mi konto
    Od: "regis" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mieszkam jak najbardziej, zreszta jak dzwonilam to podali taki adres jak
    trzeba.
    Podejrzewam, ze po prostu ktos 'zapomnial' wyslac pismo do mnie - a to juz
    co najmniej nieladnie...

    Swoja droga jak sie ma art. 54 ustawy o prawie bankowym skoro jednak organ
    egzekucyjny moze zajac konto?
    Tzn. kiedy ona dziala?