  • Data: 2009-11-16 19:25:38
    Temat: Re: banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy trzeba miec rachunek w PLN,
    > zeby zakladac lokaty walutowe?

    jak z lokatami, nie wiem, ale mam tam
    rachunki ROR i oszczędnościowe w PLN, CHF, GBP, USD, EUR (na
    razie puste, bo zanim wpłaciłem, zdąrzyli mi zablokować kanał
    www i zrobić mi awanturę o normalne korzystanie z tego kanału,
    więc póki co czekam na rozstrzygnięcie reklamacji: rachunki
    bez opłat za istnienie więc poczekam sobie cierpliwie)

    warunkiem założenia rachunku walutowego jest złotówkowy
    ale na szczęście może być bezprowizyjny

    > Jak jest z obsluga kasowa,

    na 99% niedostepna, ale niech się wypowiedzą
    ludzie bardziej kompetentni ode mnie

    > bo chyba generalnie placowek jest bardzo malo
    > i nie mozna tego porownywac do np. Aliora.

    w moim najblizszym miasteczku powiatowym placówki
    1 alior 1 allianz wiec ja nie dostrzegam różnicy,
    allianz ciutke lepszy bo godzine dłużej otwarty