  • Data: 2009-07-16 08:03:56
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: "moonlife" <mala_wiedzma@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    prawdopodobnie zalezy od kraju,. Jestem w podobnej sytuacji - w Hiszpani banki mi
    oznajmily ze dostane kredyt na zakup nieruchomosci w Hiszpanii ale nie w Polsce. W
    Polskich bankach mi oznajmili ze musze miec 40% wkladu wlasnego minimum (tak
    twierdzil moj doradca).

    Ale zgadzam sie co do dyskryminacji. Jesli skladales podanie o kreyt i masz powod
    podany na pismie ja bym proponowala odwolanie z odnotacje ze jest to wbrew prawu UE
    (zakladajac ze pracujesz w UE).

    co ciekawe jest podobna dyskryminacja polskeigo prawa wzgledem sprzedajacych
    mieszkanie - sprzedajac nieruchomosc mozna uniknac podatku o ile zainwestuje sie w
    inna nieruchomosc na terenie Polski - jest to niezgodne z dyrektywami UE - w Portugli
    podobna decyzja zostala zaskarzona i UE nalozyla kary z tego powodu ....
    moze by i tak zaskarzyc banki i sie skonczy dyskryminacja tam :)