    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: bankier - futures
    Date: Sat, 18 Jul 2009 22:55:32 +0200

    jk wrote:

    > Czy system bankiera jest gdzieś opisany? Byłem na ich stronie, ale
    > widziałem tylko sygnały. Equity nie jest jakaś powalająca, generalnie
    > za ostatni czas to linia prosta (jeśli ta krzywa na wykresie strategii
    > to equity oczywiście :) )

    Jest opisany. Poszukaj. Podawałem wyniki nie tylko za ostatni okres. Tak na
    stronie to krzywa kapitału. Nie znam Twojej definicji "powalająca". Stwórz
    coś lepszego i stosuj to. Nie znam powodów, dla których publikowane są
    sygnały na stronie bankiera. Ja to odbieram jako zachętę do tworzenia
    systemów do handlu na giełdzie i dowód na to, że system stworzony przed
    wielu laty działa z sukcesem do dziś. Udowadnia tym samym, że od tamtego
    czasu na giełdzie nie zmieniło się nic oraz, że teorie o tym że manipulacje
    giełdowe przeszkadzają zarabiać to czyste brednie. Prosty sposób wybicia z
    kanału działa i nic nie zapowiada by miał przestać działać.