eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat Euronetu "ukradł" mi gotówkęRe: bankomat Euronetu ukradł mi gotówkę
  • Data: 2003-09-28 14:12:58
    Temat: Re: bankomat Euronetu ukradł mi gotówkę
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jakub Wojnarowicz <k...@N...cisn.pl> writes:

    > Niesty, podejrzewam, że mój przypadek jest nieco inny od Waszych. U Was
    > transakcja doszła do skutku (tzn. bankomat potwierdził, że wszystko jest
    > OK, jedyne czego nie zrobił to nie wydał gotówki). U mnie natomiast
    > prawdopodobnie problem powstał na linii bankomat <-> system bankowy
    > (komunikat: "transakcja nie mogła zostać zrealizowana") a to może już nie
    > być sprawa obsługującego bankomat (w moim przypadku Euronetu) tylko banku.

    U mnie (bankomat PKOBP, karta PKOBP) bylo jak u ciebie - 'transakcja
    nie moze byc zrealizowana, sprobuj ponownie', a pieniadze sobie
    poszly. Zlozylem reklamacje i oddali dwa razy 8-) i musialem
    wyjasniac, ze wystarczy raz... Wynika z tego, ze i bez reklamacji by
    chyba oddali po sprawdzeniu - ale to bylo w ramach jednego banku.

    Swoja droga szkoda, ze bankomaty w takiej sytuacji nie drukuja zadnego
    kwitka.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1