  • Data: 2005-01-08 12:24:28
    Temat: Re: bankomat nie wydal pieniedzy - pomocy
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sufa"
    > (...) wszedlem wiec do banku, opowiedzialem o problemie. pani rzekla
    > ze musze zlozyc reklamacje w swopim banku. udalem sie. zlozylem.
    > kwota zablokowana na moim rachunku po kilku dniach zostalem
    > obciazony.

    ja bym sie tak latwo nie dal splawic - to bankomat pekao wiec pekao
    bedzie w nim robilo remanent i oni beda sprawdzac logi. Na pismie bym
    zostawil u nich reklamacje i to z potwierdzeniem na ksero.
    Kiedys zwariowal mi bankomat citi (pokazal pieniazki i po 1/2 sekundy
    zabral je) - cale szczescie ze mieli oni na miejscy telefony do
    polaczenia tylko z konsultantami - zareklamowalem i to wystarczylo.
    No ale moze moja sprawa byla prostsza bo po tym numerze bankomat
    zdechl kompletnie
    *** blad ***