  • Data: 2010-04-05 16:08:08
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tak samo jakby sklepy wydawały towar nie od razu po zapłacie karta tylko
    > dopiero jak kasa wpłynie na ich konto(a jest to z reguły kilka/kilkanascie
    > dni)

    Pieprzysz człowieku jak potrzaskany. Wprowadzając płatność kartą to ja decyduję
    czy chce ją wprowadzić czy nie. I instalując terminal zgadzam się że na takie a
    nie inne warunki. A w tym przypadku zostalo to narzucone arbitralnie bez pytania
    o zgodę kogokolwiek. Jak ktoś chce to niech to sobie aktywuje i cieszy się że ma,
    ale ktoś kto nie chce, a ma prawo nie chcieć tak jak ja nie chcę i nie przyjmuję
    płatności kartą, ( już widzę oszołomów którzy chcą płacić kartą przy zakupie 2
    oporników po 0,20 zł / sztuka ) powinien móc to wyłączyć.