    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankowa bezczelność allegro
    Date: Tue, 06 Apr 2010 09:22:52 +0200

    Użytkownik Robert Kois napisał:

    > Płatne za pobraniem też oczywiście u ciebie nie występuje.

    U mnie też nie występuje z prostych względów ekonomicznych (każde za
    pobraniem to konieczność dodatkowego ręcznego wypełnienia druków i
    pofatygowania się z przesyłką na pocztę, a przy przedpłatach wydruki są
    automatyczne i przesyłki poczta odbiera u mnie w firmie)
    , jak ktoś bardzo chce to Ja mogę mu wysłać dowolna formą i firmą ale
    jak słyszy ile to kosztuje to sam rezygnuje z takich form.