eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibaza e-mail firm i przedsiebiorstw (ponad 25000 adresów e-mail)Re: baza e-mail firm i prze dsiebiorstw (ponad 25000 adresów e-mail)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: baza e-mail firm i prze dsiebiorstw (ponad 25000 adresów e-mail)
    Date: Thu, 4 Jul 2002 21:36:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <ag284d$sbj$1@news.tpi.pl>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1025811405 29043 213.25.209.18 (4 Jul 2002 19:36:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2002 19:36:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191630
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:718b.000078e8.3d249fd1@newsgate.onet.pl...
    > >
    >
    > niestety do sadu nie mozesz pozwac spamerow, jezeli to sa tylko same
    adresy
    > mail dostepne z ogolnodostepnych zasobow internetu. dolacza sie do mail
    > klauzule: Wiadomość nadano na adres e-mail publicznie dostępny w
    Internecie
    > zgodnie z
    > art. 25, ust. 2, pkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133,
    > poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami).
    >
    > i juz wtedy jest wszystko zgodnie z prawem

    Czyzby? Polskie prawo nie konczy sie na w/w ustawie ;)

    USTAWA
    z dnia 16 kwietnia 1993 r.
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    (Dz. U. z dnia 8 czerwca 1993 r.)
    Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    szczególności:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
    szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.

    >
    > jezeli jest Pan niezorientowany, to niech Pan nie zamieszcza naiwnych
    postow na
    > grupach
    >

    Popieram :)

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1