    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: będzie taniej
    Date: Sat, 29 Jan 2022 20:36:50 +0100

    "Olin" t80f2af3mn1m$.1j9c43wiyfj2r$....@4...net

    > Żarty się skończyły, albowiem <<UOKiK przestrzega Biedronkę
    > i inne sieci. "Żonglerka cenami jest nieuczciwa">>

    Właśnie dziś w Biedronce promocja mleka -- 1.99 pln za litr.
    Tanio! ;) Pół roku temu było po 1.19 pln za litr... Wkrótce
    potanieje o VAT?

    > https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/uokik-
    przestrzega-biedronke-zonglerka-cenami-jest-nieuczci
    wa/h76jvyf

    > Będą się przyglądać, bo są zaniepokojeni.

    Wczoraj ON w Auchan po 5.88 pln za litr; przed paroma tygodniami o 10 groszy
    taniej...

    Płatnik VAT (przedsiębiorca) nie płaci VAT, więc nie skorzysta na obniżce o VAT.
    Na kim odbije wzrost ceny? -- na klientach, nierzadko na niepłatnikach VAT,
    którzy ,,skorzystają'' na zniżce VAT...

    -=-

    Komfortowe nie jest, ale jest możliwe pisanie i czytania z użyciem
    okularów ,,do dali''. Ćwiartka dioptrii w sferze więcej i byłoby OK
    i do ,,dali'', i ,,do bliży''?

    Indywidualizacja DNEyeR kosztuje 560 pln, ale w lutym za
    freeko -- wiedzą, kiedy mam urodziny... :)

    -=-

    W TV ambasadorzy przejazdów czy jakoś tak -- Volvo to jednorazówka,
    ale panna Mercedes miała regulację wyprzedzenia sworzni, więc nie
    zabijało jej szybki przejeżdżanie przez kolejowe tory... Lubiłem
    wskakiwanie na przejazdy bez zbytniego ;) rozglądania się dookoła...
    [i nadal żyję...]

    -=-

    Biorę różne scenariusze pod uwagę -- także wymianę soczewki
    i ścinanie rogówki... DNEyeR to nie jest jedyne rozwiązanie.
    Inni (także Zeiss) też mają podobne maszynerie...

    Obaczym, czy pan doktor Wysocki (jeśli dobrze pamiętam nazwisko)
    dobrze wyrokował, że problem lewego oka leży poza okiem...

    -=-

    Banki?... Aha... Owszem -- to grupa o bankach!
    Mam nadzieję, że władza (czyli banki właśnie) rozumie, że
    - albo da mi wisienki,
    - albo nie zostanie wybrana przeze mnie (jako suwerena!)
    w najbliższych wyborach!!!

    Szantażuję poważnie!! -- skończyły się żarty!
    Wybiorę ten bank, który da najtaniej i najwięcej wisienek czy orzeszków!

    Citi chce jakieś zaświadczenia o zarobkach, by dać mi (400 wisienek) kartę?
    Zanim dostanie, otworzę tam konto (200 wisienek) na które wpłynie ,,wypłata''...

    -=-

    Nieźle piszę? Bez błędów? Okulary ,,do dali''.

    --