  • Data: 2011-10-05 14:22:08
    Temat: Re: belka
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-05 15:54, --=olo=-- pisze:

    > przeciez belkowe to nie podatek od ulokowanych (i juz raz
    > opodatkowanych) pieniedzy
    > ale podatek od zyskow od tych lokat; a wiec slusznie Panstwo sciaga bo
    > musi z czego
    > przeciez oplacic "nam" szkoly, przychodnie, szpitale, wojsko itp. itd.
    >
    > --=olo=--

    Nie wiem, czy to napisał też olo, ale...

    To może niech nam państwo zabierze w ogóle wszyskie pieniądze i zapewni
    nam darmowe szkoły, darmowe wczasy, szpitale, stołówki w zakładach
    pracy, ziemniaki na zimę, mleko pod drzwi itd...
    Coś mi się tylko wydaje, że tak już było tu-i-ówdzie i niezabałdzo się
    sprawdziło.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.