    From: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: belka 2012
    Date: Wed, 27 Apr 2011 11:47:05 +0200

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ip8miv$ljf$1@news.task.gda.pl...

    > juz Tobie odpowiedzieli - mnie tylko ciekawi
    jakoś dalej nie wierzę by AŻ tak było, bo nawet przy kapitalizacji
    miesiecznej przy małej kwocie srodki na koncie zamiast sie zwiekszać,
    mniejszały się by tak jakby było ujemne oprocentowanie.

    > dlaczego dales jako przyklad 0,5001gr a nie 0,5gr? :)
    bo gdzieś mi obiło się o uszy, że niektóre banki obliczenia przeprowadzają z
    dokładnością do 4 miejsc po przecinku i stąd te dodatkowe bezpieczne 0,0001.