    From: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Date: Wed, 10 Aug 2005 12:03:20 +0200

    : Istnieje też płaska karta Premium Club (Mastercard Electronic) z limitem
    do
    : 3000zł (taka Bursztynowa z naliczaniem punktów) - poproś o taką kartę.
    : Powinno załatwiń problem z kaucja.

    Chyba właśnie chodziło jej o to że ma być PC, bo zwykłą Bursztynową to mogę
    od ręki dostać, ale jak ma być PC to lokata/kaucja.

    :
    : > Tylko żeby otrzymać kartę PC............ musiałbym zrobić 200% limitu
    : > kaucji
    : > lub 110% lokaty :>
    :
    : Odwrotnie - 110% kaucji lub 200% blokady lokaty

    Jeszcze się dzisiaj dowiem.

    :
    : >
    : > Jutro ma oddzwonić do mnie, bo dzisiaj nie miałem czasu na dogłębne
    : > studiowanie oferty przez telefon. Dlatego wolę spytać większych
    fachowców
    : > ;)
    : >
    :
    : Przestudiuj TOiP cobyś później nie pisał że pobrali opłatę o której nie
    : wiedziałes.
    : http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf
    :
    : A regulamin masz tu
    : http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/regulam
    in_kart_4.pdf

    To w pierwszej kolejności zrobiłem ;)

    :
    : > Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    : > oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.
    :
    : Czy to kaucja czy lokata oprocentowanie jest takie same.
    :
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oprocentowania/klienc
    i_indywidualni/produkty

    Standartowe oprocentowanie, nieważne czy to lokata pod kartę czy zwykła
    lokata?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329