  • Data: 2005-06-30 13:08:22
    Temat: Re: bezpieczenstwo ING ONLINE
    Od: "Stefan" <s...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Ale tokenem sie nie podpisuje przelewow chociazby i kazdy atak Man In The
    Middle jest mozliwy.
    I tak samo jest przypadku hasel jednorazowych, wystarczy ze ktos podlozy
    swoja aplikacje zamiast aplikacji banku a uzytkownik nie sprawdzi
    certyfikatu i po ptakach.

    Bezpieczenstwo zalezy od uzytkownika i jak on dba o swoje dane!!!

    Jesli decydujesz sie na bank online to nalezy chronic swoj komputer przez
    wirusami i spywarem i trzymac klucz prywatny u siebie a nie w banku w
    przypadku ING Online.

    "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote in
    message news:iqwjxstdjakf$.dlg@vahanara.pl...