  • Data: 2005-06-30 12:51:10
    Temat: Re: bezpieczenstwo ING ONLINE
    Od: ":-\(..." <...@m...il> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mysterious" <v...@p...usunto.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:da0p13$h52$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >A tu napisalem jeszcze co mozna zrobic aby bezpieczniej korzystac z ING
    >ONLINE:

    Zgadzam się z Tobą co do ING
    Dodam, że wsparcie ze strony "konsultantów" w takiej sprawie jak ta
    praktycznie nie istnieje. Spodziewałbym się jedynie braku reakcji.
    Uważam, że mnożenie zabezpieczeń bardzo utrudnia życie.
    Wiem z autopsji, że mylą mi się własne hasła, kody, PINy
    W stanie nagłej potrzeby pobrania pieniędzy może sami je zablokować na wiele
    godzin.
    A złodzieje byli, są i będą. Każdy z nas choć trochę nim jest.
    "Grab zagrabione i nie daj się ograbić".