    From: "Stefan" <s...@x...xx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczenstwo ING ONLINE
    Date: Thu, 30 Jun 2005 16:03:52 +0200

    > Słyszałeś o szyfrowaniu transmisji danych?

    Tlumaczylem Ci ze jesli ktos sie podepnie i bedzie symulowal bank to
    bedziesz szyfrowal jego kluczem publicznym wiec on sobie to odszyfruje swoim
    kluczem prywatnym i potem przesle do banku zmienione dane (np: przelew
    zamiast do Twojej cioci to na jego konto - a haslo jednorazowe przesle do
    banku takie jak Ty wyslales wiec prawidlowe). Podpis elektroniczny wlasnie
    czemus takiemu zapobiega!!!

    Jest to sytuacja wyimaginowana aczkolwiek mozliwa gdyz czesc uzytkownikow
    nie sprawdza certyfikatu strony z ktora sie łączą i zawsze klikaja akceptuj.

    Slyszalem o szyfrowaniu - tak sie sklada ze jestem specjalista w tej
    dziedzinie.

    "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote in
    message news:rca4j0i8s1k1.dlg@vahanara.pl...