eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezpieczeństwo w bankach internetowych › Re: bezpieczeństwo w bankach internetowych
  • Data: 2011-08-20 14:36:25
    Temat: Re: bezpieczeństwo w bankach internetowych
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zalogowałem się na konto. Do dyspozycji to już wiecej nie potrzeba. Przelew
    robisz jak chcesz.
    Jedyne co to zdefiniowany telefon, który jakoś podtrzymuje wiarygodność.
    Przecież nie jest problemem uzyskanie pesela, nr dowodu czy imienia matki.

    --
    dr_indy
    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:j2oekq$8i5$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-20 08:01, dr_indy pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> przez dłuzszy czas nie korzystałem ze swojego banku internetowego (nazwa
    >> nieistotna) i zablokowałem sobie dostęp.
    >> NIe pamiętałem też dostępu przez telefon. Zadzwoniłem na ogólnie
    >> dostępną linie i powiedziałem, że jestem zapominalski.
    >> Po podaniu loginu, pesela , imienia matki i nazwiska panienskiego, chyba
    >> też o imię ojca pytal, (tylko telefon się zgadzał z nr podanym
    >> wcześniej) - odzyskałem dostęp do konta.
    >> czy to nie za łatwo?
    >>
    >>
    > Tylko do logowania, czy do dyspozycji też?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1