eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBPRe: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard,
    PKOBP
    Date: Wed, 04 Nov 2009 11:32:55 +0100

    z...@o...pl pisze:

    > mnie nie wystarcza
    > 1) brak możliwości założenia rachunku wspólnego dla dwóch osób fizycznych

    Fakt. W zamian można ustanowić pełnomocnika i wyrobić mu kartę (płatną),
    ale to nie to samo.

    > 2) żenująco niskie limity transakcyjne i karciane których nie chca podnieść
    >
    > wg mnie, bank powinien wiedzieć czego chce. Albo nastawić sie na bezrobotnych
    > i osoby żyjące z opieki społecznej (i wtedy limity 500zł wystarczają aż nadto)
    > albo dać możliwość zmiany tych limitów na dużo wyższe. Na razie ja i partnerka
    > założyliśmy i nie korzystamy bo nas zrazili niskimi limitami.

    Limity transakcji można zmienić. Domyślnie jest chyba 500 zł (bez sensu)
    ale przez telefon bez problemu można zlecić zmianę limitu do 20000.
    Można też mieć większy limit, ale to wymaga dyspozycji pisemnej.

    Limitów karcianych nie pamiętam, ale domyślne są na rozsądnym poziomie.

    Karol