eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBPRe: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacieBZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
  • Data: 2009-11-04 01:02:02
    Temat: Re: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacieBZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hcpqi4$21rk$1@news2.ipartners.pl>,
    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Mialem tam konto, ktore zamknalem ok 1 rok temu, kiedy oplata za nie byla
    > 5zl. Teraz ja zniesli, ale moze znow wprowadza. Nie jest ten bank popularny
    > w dyskusjach, bo sie nie rozwija. Praktycznie przez lata nie dokonano
    > rozszerzenia oferty produktow. Brak chociazby kart kredytowych, rachunkow
    > walutowych, wymieniac mozna by dlugo. Zobacz jaki rozwoj produktow przez rok
    > zrobil startujacy niedawno Alior i masz odpowiedz dlaczego o VW jest tak
    > cicho. Nie ma o czym dyskutowac.

    Ale mBank tez nie ma rachunkow walutowych, mial za to platne przelewy,
    fatalna obsluge i kiepskie oprocentowanie.

    Polbank jak wszyscy widza jest do dupy, ale ma korzystne kursy do wyplat
    za granica.

    Alior jest wciaz w powijakach...

    Do kazdego banku mozna sie przyczepic, a jednak o innych jest tu glosno,
    a o VW - cicho.
    Jedno moge powiedziec - moze nie ma zbyt rozbudowanej oferty, ale to co
    ma jest dopracowane. I ja z poziomu swiadczonych uslug jestem w pelni
    zadowolony.
    Do tego stopnia ze upgradowalem konto z darmowego do platnego.

    TA