eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezprowizyjność wypłat gotówki prepaidem w bankomacie: pkobp, bzwbk, euronet, ecardRe: bezprowizyjność wypłat gotówki prepaidem w bankomacie: pkobp, bzwbk, euronet, ecard
  • Data: 2014-01-22 22:01:11
    Temat: Re: bezprowizyjność wypłat gotówki prepaidem w bankomacie: pkobp, bzwbk, euronet, ecard
    Od: s...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    anonimowe konto jest potrzebne do pobierania wynagrodzenia przez
    osobę skubaną komorniczo (jak wynagrodzenie wpłynie na rachunek
    bankowy podlega zajęciu i można zostać zupełnie bez pieniędzy)

    wiem wiem, teoretycznie można pobierać od pracodawcy gotówkę, ale
    nie każdy pracodawca patrzy przychylnie na takie prośby, a sytuacja
    na rynku pracy ciężka i lepiej sie nie narażać. Wygodniej byłoby
    nic nie tłumacząc podać nr techniczny prepaida jako swój rachunek.

    a co do darmowych wypłat gotówki to niektóre prepaidy mają darmowe
    wypłaty w niektórych bankomatach np. ING w sieci ING, a BNP Paribas
    w euronecie, SGB w spółdzielczych należących do jego sieci.