    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bgżoptima OSZUŚCI
    Date: Fri, 25 Nov 2011 14:12:21 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 13:43:58 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > założyłem konto z lokatami, przelałem kasę na lokaty
    >
    > dziś dzwonię by się upewnić czy wszystko prawidłowo a oni mi na to że
    > kasa leży na koncie 4 i coś tam procent

    Według tego co przysyłają w mailu:

    "Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

    Pamiętaj, że jako inicjujący przelew traktowany był jedynie pierwszy
    przelew z Twojego Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny.

    Kwota inicjującego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych
    przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałeś w zawartej we
    Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat
    Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie
    złożenia tej Dyspozycji stanowi załącznik do Umowy Ramowej.

    Jeżeli kwota inicjującego przelewu była mniejsza niż łączna kwota
    zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało
    tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło środków
    z inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostały zdeponowane
    na Twoim Rachunku Głównym."

    Może ta kwota przelewu im się coś nie zgadza dlatego pieniądze trafiły na
    konto a nie lokaty?

    BTW chyba poprawili szybkość, bo wczoraj wieczorem klepałem wniosek a
    dzisiaj rano z Aliora poszła złotówka pierwszą sesją i o 12.50 dostałem
    maila, że konto zostało aktywowane.

    --
    xbartx