eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibgzoptima porażka -zamykam kontoRe: bgzoptima porażka -zamykam konto
  • X-Received: by 10.157.11.195 with SMTP id 61mr41360oth.7.1519376643214; Fri, 23 Feb
    2018 01:04:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.11.195 with SMTP id 61mr41360oth.7.1519376643214; Fri, 23 Feb
    2018 01:04:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!o66no67
    9107ita.0!news-out.google.com!10ni875ite.0!nntp.google.com!o66no679102ita.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 23 Feb 2018 01:04:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.230.58;
    posting-account=hBlpZgoAAAACMPv11DpBpGdUeu3P9AxM
    NNTP-Posting-Host: 82.177.230.58
    References: <3...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    From: b...@o...pl
    Injection-Date: Fri, 23 Feb 2018 09:04:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635719
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziwne, że do Oddziału.
    Mnie swego czasu nie chcieli obsłuży w Oddziale BGŻ (jeszcze przed połączeniem z BNP
    Paribas) tłumacząc, że 'Optima to oddział internetowy nieobsługiwany naziemnie'.

    Konta w Optimie można zamykać z poziomu systemu transakcyjnego tu blokada to
    uniemożliwa, można tak tylko zrobić w niezablokowanym.

    Rok temu Optima prowadziła promocję otwarcia tam konta jednoczesnym przelewem 100
    tys. zł na wysokooprocentowaną lokatę. Wniosek żony został przyjęty, przelała ona 100
    tys. na wskazany rachunek, dopiero po przelewie wniosek został odrzucony mailem, a
    100 tys. wpadło gdzieś w kosmos na 3 dni. Nikt się nie skontaktował, współczuję żonie
    tamtego stresu. Od tej pory omija BGŻ szerokim łukiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1