eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibgzoptima porażka -zamykam kontoRe: bgzoptima porażka -zamykam konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@g...com>
    <1...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 23 Feb 2018 14:39:17 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5a901985$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.16.172
    X-Trace: 1519393157 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 663 79.191.16.172:50029
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3844915256
    X-Received-Bytes: 2275
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635730
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-23 o 13:34, koziołek M. pisze:
    > Jestem po rozmowie nawet z kierownikami infolini.
    > Powodem zablokowania konta jest -
    > odebranie telefonu przez osobę która nie jest posiadaczem rachunku która
    poinformowała ze żony nie ma i dłużej nie będzie. Ale cyrk ;)
    > Całe szczęście , że kasy na gwałt nie potrzebuje. Teraz na pociąg z przesiadka do
    banku szybciutko i będzie git.Odblokowanie konta tylko w oddziale.
    > Ale kabaret.
    >

    Zaciekawiło mnie na tyle, że sam zadzwoniłem na infolinię Optimy.
    Zapewnili mnie, że taki powód zablokowania konta jest niemożliwy. Skoro
    był telefon od obsługi banku, to nie był on w celach towarzyskich.
    Powodem mógł być tylko niepokój związany z przelewem gdyż bank dba o
    finanse klientów. Telefonicznie zapewne chcieli sprawdzić, czy nie
    doszło do włamania na konto. I w takim przypadku odblokować można w
    najbliższym oddziale, chodzi o potwierdzenie tożsamości. Nie trzeba
    jechać 100km, wystarczy najbliższy oddział. Adres do uzgodnienia przez
    infolinię.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1