    From: "Paweł" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bidpay - pytania
    Date: Tue, 1 Mar 2005 09:47:08 +0100

    > If it already shows "approved" or "mailed", a cancellation can no longer
    > be performed.

    bzdura - sam miałem nieprzyjemność brać udział w czymś takim - wysłałem
    sprzedawcy w USA moneyorder na zawrotną kwotę 42 USD
    procedura przeszła niby ok - on to zatwierdził, dostałem maila że płatność
    wyszła - po czym na następny dzień on mi napisał maila z pytaniem co ja
    kombinuję bo dostał informację że płatność została anulowana

    ja ani jej nie anulowałem ani też nawet nie miałem dostępu do takiej opcji -
    po zatwierdzeniu płatności nie mogłem jej anulować - BidPay oczywiście
    najpierw milczał potem przesłał mi nic nie mówiącego gotowca że to ze
    względów bezpieczeństwa i niestety ale nie mogą nic więcej powiedzieć

    kasę przesłałem więc PayingFastem

    najbardziej wkurzyło mnie to, że kwota 42 USD wróciła po tygodniu czy dwóch
    na moje konto natomiast nie cofnęli opłaty (bodajże 4 USD za transakcję) -
    wobec tego złożyłem reklamację w mbanku (którego kartą płaciłem) i tu brawo
    dla mbanku bo po miesiącu czasu wydarli tą kasę BidPayowi (nie chodziło mi
    nawet o wysokość tej opłaty bo te 4USD jakoś bym odżałował ale o ordynarne
    postępowanie BidPaya)

    więc reasumując - osobiście nie wysłałbym niczego nikomu mając tylko maila
    od BidPay, różne cuda sie dzieją i w ostatecznym rozrachunku sprzedawca może
    zostać z ... mailem od BidPaya